- Las Condes, Chile
- 27, Octubre 2015
- Número: 350501
Maleta sin mango
PRESENTE
Viaje en vuestra línea desde Sao Paulo a Santiago vuelo H2601. el día 1/10/15 llegando al aeropuerto aquí en Santiago me di cuenta que mi Maleta venía sin una manilla (envio foto) en el aeropuerto me dieron que podía dirigir el reclamo por internet.Hice el reclamo en Lufthansa el día 5/10/15 ID 30133766 y me dirigieron a ustedes. Hice el reclamo a ustedes y no he tenido respuesta de vuestra parte.Mi viaje de retorno a Chile fue el siguienteMe.30/09/15 vuelo LH 1227 Ginebra Frankfurt operado por LufthansaMe 30/09/15 vuelo LH. 506 Frankfurt Sao Paulo operado por LufthansaJu. 1/10/15 Vuelo H 2601 Sao Paulo Santiago operado por Sky airline.Espero vuestra respuesta.Atte.Lya LandererPad: esta es la respuesta de LufthansaDear Sir/Madam,Thank you very much for contacting Lufthansa German Airlines.We have registered your correspondence under Feedback ID 30133766 and will answer your feedback as soon as possible.Since we are currently experiencing an unusually high volume of enquiries, we are not able to respond to your feedback within the time frame that you are expecting from us. We kindly ask you for your patience and thank you for your understanding.Should you wish to provide us with additional information regarding the same matter, please quote the Feedback ID in all correspondence.You may find answers to frequently asked questions on our website LH.com within section “Help & Contact“.Yours sincerely,Lufthansa German AirlinesCustomer RelationsPostfach 710234 / P.O. Box 710234D-60492 FrankfurtLH.com/feedbackThis is an automatically generated e-mail response. The sender does not receive emails. For further messages please use the corresponding forms on LH.com. Thank you for your understanding.
Autor: L.L.